سفارشم کی به دستم میرسد؟

5/5

ضمن تشکر از اینکه به ما اعتماد کردید و از سایت دلبر اکسسوری خرید کردید.

اگر محصول دانلودی سفارش داده‌اید لطفا به توضیحات روش دانلود محصولات مراجعه کنید.

زمان دریافت محصولات فیزیکی
ارسال با پیک
اگر گزینه ارسال با پیک را انتخاب کردید، سفارش شما همان روز به دستتان خواهد رسید. پیش از ارسال همکاران با شما تماس خواهند گرفت و با شما هماهنگ خواهند کرد، سپس سفارش را برایتان ارسال می‌کنند.

ارسال با پست پیشتاز
سفارش‌ها حداکثر در یک روز کاری پس از ثبت سفارش به پست تحویل داده می‌شوند. سفارش‌ها از طریق پست پیشتاز ارسال می‌شوند. زمان رسیدن (متناسب با فاصله تا شهر مقصد) می‌تواند بین 2 تا 5 روز کاری باشد. (جمعه و روزهای تعطیل رسمی روز کاری نیستند.)

سفارش‌ها یک بار در روز و حدود ساعت 12 ظهر از شرکت دلبر اکسسوری خارج می‌شود و به اداره پست تحویل داده می‌شوند. بنابراین سفارش‌هایی که بعد از ساعت 12 ظهر ثبت شوند فردای آن روز به اداره پست تحویل داده می‌شوند.

توجه کنید که سفارش‌ها فقط در روز‌ها و ساعت کاری ارسال می‌شود. مثلا اگر پنجشنبه ساعت 15 سفارشی را ثبت کنید این سفارش شنبه ظهر به اداره پست تبریز تحویل داده می‌شود. پست متعهد است در همان روزی که بسته را از ما دریافت می‌کند ارسالش را انجام دهد؛ ولی در برخی موارد به دلایل فنی یا غیره شاید پست بسته را روز بعد ارسال کند.

اگر احساس می‌کنید سفارش تاکنون باید به دستتان می‌رسید ولی نرسیده است، سریع‌ترین راه آن است که در صفحه ی تماس با ما فرم را پر کنید،همکارانمان در سریعترین زمان ممکن با شما تماس میگیرند.در صورت تمایل کد پی‌گیری بسته پستی به شما داده خواهد شد.

این مطالب را هم حتما بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *